Kontakt

telefon: 730 52 62 02
email: info@vivayacht.cz.
Zázemí půjčovny na Orlíku:
u autokempu Podskalí (Klučenice)
Adresa: Klučenice 154
Spis. zn.: C 210768 vedená u Městského soudu v Praze

Kudy k nám

Příjezd od Prahy:
Od Prahy přijedete po Strakonické, kolem Chuchle, po rychlostní silnici R4, která skončí za odbočkou na Příbram před obcí Dubenec. Za Dubencem v lese (staví se zde velká křižovatka) odbočíte doleva na silnici 118 směr Kamýk nad Vltavou. Za Horními Hbity odbočíte doprava na Nepřejov, Větrov a Solenice. Po průjezdu Solenic odbočíte na silnici z kostek ostře doleva směrem na Orlickou hráz.
Příjezd od Plzně:
Od Plzně přijedete po silnici 20 za obec Losiná a tam odbočíte na silnici 19 na Nezvěstice. Dál přijedete přes Rožmitál pod Třemšínem na Příbram po silnici 18. V Příbrami je třeba uhnout doprava na silnici 66 směr Milín, kde se napojíte na silnici 4. Projedete po 4 až za Životice a Myšlovice (pozor, obě jsou bokem) a odbočíte doleva směr Hráz Orlík. Nyní pojedete rovně, přes Bohostice až na hráz.
Příjezd od Českých Budějovic:
Z Českých Budějovic vyrazíte po 20/E49 směrem na Vodňany a Písek. Dále pak po D4 a 4 směr Praha na křižovatku se silnicí 19, kde odbočíte doprava na obec Lety. Pokračujete přes Orlík nad Vltavou a Žďákovský most ke křižovatce u obce Kostelec nad Vltavou (odbočka vpravo), ale vy se dáte vlevo a budete pokračovat na první křižovatku vzdálenou 1,5km kde se dáte opět vlevo. Pak pojedete rovně kolem obce Žebrákov do obce Voltýřov. Po průjezdu Voltýřovem bude silnice točit v pravém úhlu vpravo, ale vy se dáte vlevo směrem na Autokemp Podskalí. To je obr. 1, ale pozor, fotka je z druhé strany při příjezdu od Klučenic.
 Po tom, co se pokocháte výhledem na Orlickou přehradu z hráze po pravé ruce pojedete dál do vesnice Hřebeny, za kterou odbočíte doleva. Dále budou Klenovice, Koubalova Lhota a pak už vjíždíte do Klučenic. Zde už můžete sledovat svůj pohyb na přiložené mapce. Objedete kostel a přes náves budete pokračovat dál směr Voltýřov. Nyní vám již zbývá méně než 3,5km. Cca po 1,6km se bude silnice točit ostře doleva a rovně vede asfaltka do Autokempu Podskalí.

Mapka příjezdu od Klučenic

Zde už uvidíte i naše tmavě modré navigační cedule. Na mapce je označeno jako obr. 1. Na další křižovatce (ve tvaru V – obr. 2) se držíte vlevo a přijedete až mezi stromy na kraj Podskalí. Zde se zase držíte vlevo (obr. 3) a míříte stále z kopce směrem k autokempu. V okamžiku, kdy minete dva okrové domy po levé ruce, točte ostře doleva na hliněnou cestu směrem z kopce (obr. 4). Po necelých 100m uvidíte první chatky a když objedete první řadu, jste na našem parkovišti (obr. 5).

Mapka_obr01

Obr 1: Odbočka na autokem Podskalí ze silnice III/10244 mezi obcemi Klučenice a Voltýřov

Obr 2: Odbočka směr autokemp Podskalí

Mapka_obr03

Obr 3: Stále směr autokemp Podskalí

Mapka_obr04

Obr 4: POZOR, teď už se odbočuje k nám (pokud pojedete rovně, dojedete do autokempu Podskalí nebo k hotelu Panorama)